Siden sin grundlæggelse, BioPerformance er nu den hurtigst voksende netværk marketing selskab i USA og har betalt flere kommissioner i sin første 11 uger end nogen anden virksomhed i samme periode i historien i Network Marketing branchen. Mange, der står ved sidelinien undrede sig over, hvis produktet virkelig virker. Beviset er i budding.
8. februar 2006 en lab test udført af en ISO 9000 certificeret lab viste i deres tredje vurdering, en 25% stigning i brændstof afkast og et fald i emissionerne af følgende forurenende stoffer: 5.89% i CO, 11.86% i HC og 5,34% for NOx. BioPerformance, Inc. garanterer ikke, at produktet virker som helst og garanterer ikke at du vil tjene nogen som helst indtægt. BioPerformance, Inc. gør ingen indkomst eller produkt krav overhovedet. Hvis du bruger vores produkt, og det virker, så tror vi du vil ønsker mere. Vi har opdaget, at mennesker ikke kun behøver BioPerformance brændstof, men de ønsker it— og de ønsker det nu! Siden virksomheden begyndte på 8 December 2005 er samlet nye salg og genbestillinger $25,019,122.89. (MILLIONER).
Baseret på materiale Safety Data Sheet (MSDS) og anmeldelse af The Code of Federal Regulations (herunder 29CFR1910 – erhvervsmæssig sikkerheds og sundhedsmæssige standarder og 49CFR – transport), der er ingen farer i forbindelse med håndtering, opbevaring eller transport af dette produkt. Det er et meget sikkert produkt i alle aspekter af håndtering og brug. Pillerne er: ikke giftig, ikke brandfarlige ved stuetemperatur, ikke vandopløselig og ikke forårsager huden eller luftvejene irritation. Det er en biologisk nedbrydelig enzymatisk katalysatoren lavet af en organisk kemisk formel, hovedsagelig et enzym. Det forbliver stabil og aktive i en blanding af hydrocarbonic og aromatiske stoffer. Brugen af dette produkt er sikkert for miljøet som følge af nedsat dannelse af kulilte, ætsende syrer og andre reaktive forbindelser fundet i nuværende forbrænding motoremissioner.” Materiale sikkerhedsdatablad: Muskel-og Skeletbesvær oplysninger (Se dit websted på produktsiden for muskel-og Skeletbesvær.)
60% besparelse på en Dodge 1999 Intrepid. —Marianne Donahay, Florida
30% besparelse på en 1999 Buick. —William Bailey, Kentucky
32% besparelse på en 1992 Sedan Deville. Jeg oplevet bedre pick up, hestekræfter og en jævnere ride. —Dr. Stan Harris, Pennsylvania
30% besparelse på en 2005 Ford F150 Pickup. —Tim Rice, Michigan
42% besparelse på en 2004 Mitsubishi Galant. —Dr. Ivan Dulik, New York
35% besparelser på en 1997 Chrysler by & land. —Otis Barnett, Alabama
26% besparelse på en 1993 Honda Vigor. —Fred Erickson, Florida
24% besparelse på en 2004 Mazda 3. —Gregory Johnson, Californien
30% besparelse på en 2000 Jeep Cherokee. —Heath Goffney, Texas
27% besparelse på en 1995 Chevrolet Suburban. —Christine DeBolt, Texas
25% besparelse på en 1998 Dodge Durango. —Robert Johns, South Dakota
27% besparelse på en 1998 Dodge Dakota. —Fred Johnson, Texas
28% besparelse på en 2000 Mercedes Benz ML320. —Dave hæfteklammer, Texas
35% besparelser på en 2001 Lexus GS 300. —Rasheedah Mujtabaa, Texas
25% besparelse på en 1992 Ford Diesel. —Steven Cook, Texas
31.4% besparelse på en 2002 LTZ Trailblazer 4 x 4. —Ken Williamson, Alabama
26% besparelse på en 1999 Mazada årtusinder. —Timothy oversvømmelse, Pennsylvania
30% besparelse på en 2005 Chevrolet Classic. —Lyle grøn, Utah
26% besparelse på en 1996 Dodge Grand Caravan. —DeAnna Black, Texas
33% besparelse på et 1992 århundrede Buick. —Jerry Jørgensen, Nebraska
32% besparelse på en 1994 Lincoln Town bil—Thomas Cray, New Jersey
25% besparelse på en 1989 GMC truck. —Raymond Nelson, Michigan
1995 Lincoln Town Car steg i kilometertal fra 15 mpg til 27,4 mpg efter 3 tanke ved hjælp af produktet. —Rick Williams, Wyoming
I byen stigning fra 16.1 til 20,3 mpg på den første ansøgning, og på min kilometertal steget fra 20 mpg til 25 mpg highway. Ingen måde at opnå denne anden måde. BioPerformance er måde!! —Debbie Barnett, Texas
25% besparelse på en 1998 kviksølv. —Curtis Smith, District of Columbia
33 + % besparelse på en 1999 Chrysler by & land. —Hugh Cherry, Indiana
30% besparelse på en 2003 Taurus. —Bud Leblanc, Michigan
29% besparelse på en Chevrolet Avalanche 4 x 4. —Phillip Coyle, Michigan
33% besparelse på en 2002 Saturn SL.—David Burke, Michigan
36% besparelse på en 1998 Chevy Monte Carlo. —Mike Mitchell, Michigan
32% besparelse på en 2004 Ford Ranger. —Robb Capeling, Michigan
35% besparelser på en 1989 1 Ton Vandura. —Ron Smith, Michigan
31,57% besparelse på en 1999 Toyota Avalon. —William Clemmer, Florida
24% besparelse på en 1994 Chevy Blazer. —Terry Miller, Michigan
25% besparelse på en 1996 Nissan 4 x 4 afhente. —Douglas Null, Alabama
27% besparelse på en 1998 Buick LeSabre. —Diwight Foster, Alabama
40% besparelse på en 2005 Chevrolet Crew Cab 2500. —James Cherry, New York
30% besparelse på en 2000 KIA Sportage. —Jim Aulby, Indiana
23% besparelse på en 2005 Potniac Vibe. 20% besparelse på en 2001 Dodge Ram 1500. 28% besparelse på en 1999 Olds Aurora. Jeg bemærkede også en betydelig stigning i magt og ydeevne i alle 3 køretøjer. —Paul Davis, Iowa
32% besparelse på en 1998 Ford Explorer. —Clarence Settle, Idaho
30% besparelse på en 1996 Toyota Tacoma. —Alexandra Buchanan, Florida
50% besparelser på en 2005 Hyundai Elantra. —Lynea Weatherly, Texas
31% besparelse på en 1998 Ford Taurus. —Steve Watson, Idaho
Gik fra 20.6 mpg til 27 mpg på en 20000 Cadillac STG. —William Miniard, Michigan
25% besparelse på en 2000 Ford Windstar. —Phyllis Guy, Texas
36% besparelse på en 1991 Lexus ES 250. —Jeri Chalmers, Texas
27,4% besparelse på en 1998 Toyota Tacoma. —Kenneth Benedict, Texas
36,3% besparelse på en 2002 BMW 530i. —James Black, Texas
27% besparelse i en 2001 4 x 4 Chevrolet Suburban. —James Boriack, Texas
45% besparelse på en 2003 Chevy Trail Blazer. —Israel Perl, New York
20% besparelse på en 2003 STS-Cadillac. 27% besparelse på en GMC afhente crew cab. —Larry Holmquist, Arizona
27.58% besparelse på en 2004 rejse Supreme 45′ autocamper har en 500hp dieselmotor. 26,7% besparelse på en 2004 Cadillac Escalade har en 345hp V-8 motor. —Mark Hanna, Ohio
33% besparelse på en 2002 Dodge Sprinter Van. —Kirk Brinkerhoff, Utah
40,6% besparelse på en 2004 Ford Explorer AWD SUV. 38,1% besparelse på en 2002 Ford Escort. 38,1% besparelse på en 2002 Ford Escort. —Michael Morris, Kentucky
30% besparelse på en 2002 Infiniti I30. —Tro Clark, Texas
Fik 23 mpg på en 1990 Ford Tempo og efter 4 tanke jeg får 33 mpg. —Thomas Bice, Texas
36% besparelse på en 1984 GMC Van. —Doyle Kiker, Texas
33% besparelse på en 2005 Chevrolet Impala. —Jerry Yelinek, Michigan
Gik fra 11-12 mpg til 20.1 mpg i en 1999 Chevy Astro Van. —Mareetta Harrison, Indiana
36% besparelse på en 2000 Mitsubishi Eclipse. —Anthony Glick, Ohio
33% besparelse på en 1993 Chevy afhente 350/5.7 Silverado. —John Lamendola, South Carolina
28% besparelse på en 1991 Ford Explorer. —David Garton, Tennessee
25% besparelse på en 2000 kviksølv bjergbestiger SUV. —Julie Scott, South Carolina
29 + % besparelse på en 2005 GMC Sierra Z71. —Jerry Burkhart, North Carolina
32.43% besparelse på en 1996 Dodge. —Steven Anderson, Idaho
30% besparelse på en 1996 GMC Pick up. —Denton McDonald, Texas
25% besparelse på en 2004 Chevrolet Venture. —Barbara Noll, Iowa
41% besparelse på en 1994 Ford varevogn 150. —Raymond Hirst, Louisianna
42% besparelse søn 1996 Buick århundrede. —Richard Hepburn, Texas
Forvente at se flere resultater som flere mennesker forsøger at piller.