købe en Automotive udvidet servicekontrakt

By | November 23, 2018

Skal du købe en Automotive udvidet servicekontrakt?

Beslutningen om at købe en udvidet servicekontrakt eller mekaniske nedbryde politik, som de kaldes undertiden er en beslutning, der har mange variabler. Afhængigt af alder af køretøjet, skik, har hvor længe du planer om at holde køretøjet for er lige et par spørgsmål, der skal overvejes.

Hvis du ser online, nogle af disse såkaldte guru’s, der skriver fidus stykker vil fortælle dig, — ikke købe — det er et fupnummer. Jeg helt inderligt uenig med deres udtalelser, jeg spørgsmål, hvis de har virkelige verden viden og erfaring til at begynde med. Hvis de gjorde, da jeg er overbevist om deres mening ville være andre kloge.

Fidus kommer når du debiteres oprørende og oppustede priser for en udvidet servicekontrakt, de er ikke billige til at begynde med, men dem, som forværre omkostningerne er dem, der at drage fordel af intetanende forbrugere. Eller måske endda kræver du at købe som en betingelse for at købe køretøjet, du bør aldrig blive tvunget til at købe under nogen omstændigheder.

Labor priser spænder nemt op til $100,00 pr. time eller mere, det tager ikke en kæmpe reparation til at koste dig store bukke med reparation af biler, og med elektronik og teknologier af nutidens biler, dele priser er lige så dyrt.

Jeg husker utallige under mine 26 år i automotive serviceindustrien, talrige gange hvor kunder ønskede at de havde købt, og dem, der gjorde var glad for de gjorde sådan en sund finansiel beslutning.

Overvej følgende eksempler på reparationsomkostninger:

Klimaanlægget reparationer kan nemt koste $1500.00 for kompressor udskiftninger.

Transmission eftersyn eller udskiftninger–$3000,00

Vand pumpe udskiftninger–$600,00

Power styreapparat pumper og Steering gear–$600-$2000,00

Men vær ikke vildlede til at tro en mekanisk nedbryde politik dækker hver møtrik og bolt på køretøjet, der er variabler og forskellige former for politikker samt. Nogle cover og tætninger, slid og ælde elementer, følgeskader osv og andre ikke. Vær opmærksom på hvad det betyder og dækker ikke før du køber, vil dette spare dig en masse sorg, i tilfælde af du har en mekanisk svigt.

Det er en stor beslutning, som kræver vejer de fordele og ulemper.

Min personlige og faglige mening er at hvis du vil bruge køretøjet på daglig basis, du planlægger at holde i 2 år eller mere efter den oprindelige fabriksgaranti er udløbet, så du bør købe ekstra beskyttelse.

Det er jo ligesom en forsikringspolice, du håber at du ikke behøver at bruge det, men det vil give dig nogle fred i sindet, at du skal have en dyr reparation.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *